Monday, November 29, 2010

Today dalam History...

amek kau tadi...
memang aku ngamok abis-abisan dah tu...Mmg tahap paling kritikal dah aku rasa… kalo ada kat depan aku tadi, memang dah aku gigit-gigit… aku cubit-cubit, aku lempang-lempang dah…
Nasib baik aku x nampak je tadi…
Hahaha…. Part yang memang drama adalah once aku jerit kat dia…
Macam semua yang tersarang kat hati aku yang rtetak seribu macam lagu Ella tu dah terlepas…
Nak mogok la sehari dua nie…
Malas nak melayan SIGILA yang jarang-jarang faham aku…
Ingat aku nie robot ke???
“sayang, jangan kua taw…”
Aku ikut.
“sayang, tak payah la gi library tu… study je kat bilik…”
“yela abang…. “ Padahal hati dah bengkak dah… ingat aku nie burung ape dy nak kurung aku dalam sangkar…
Kalo sangkar emas takpe la… nie, sangkat yang tembok dari batu bata yang murah…
Saiz lak, sempit…
Tak berdunai aku dengan orang lain…
Meamng aku sabar banyak la…
Dia cakap dia nak jaga aku…
Tapi aku yang banyak jaga hati dia kot…
Nak cerita semua memang tak lepas la kat sini… tak tahu nak mula dari mana…
I just can say … fatin, be patient. This won’t last long…
But I really can’t take it anymore…
It makes me hurt all the way ant there seems to be nothing can be done to heal it…
I give you my heart, but you have never take care of it. Now my heart seems to be in a serious condition that will take approximately thousands of medicine to heal, but will only recover 5%.. and it is all your fault, and you will never admit it. You will blame me on it and it will make me even bleeding more… one thing I couldn’t understand is; why did you refuse to let me go???
Tell me why…