Tuesday, November 30, 2010

CINTA...

Bila tengok kawan-kawan aku bercinta, dari sekolah menengah aku teringin nak kenal cinta yang sebenar-benarnya... Aku suka tengok kawan kawan aku yang bercinta nie, bila merajuk mesti ada yang pujuk.. Pastu, manjanya pon cute ja... Tapi bila aku kenal cinta, aku rasa aku x mau pon benda nie... Macam dalam gambar tu, aku nak, tapi bila dapat, semuanya hancur... semuanya punah... Lepas tu, mula  la menyesal...
   
Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan


    Macam tu la kiranya... bila dah ada, kita sayang mati-matian... Tapi bila dia pi, kita pon merana mati-matian... Yaka?? Tak la sangat sebenarnya... Cuma bila dah selalu apa-apa hal pon, mesti ada tempat kita nak kongsi cerita, tapi bila dah tak ada tu, sunyi jugak la hidup nie... 





    Kalau la hati aku boleh jadi batu....
TAPI...
    
      

       Setiap manusia itu ada pasangannya masing-masing...
Kalau tak jumpa kat dunia, nanti kat akhirat akan jumpa bidadara...
Ada ka bidadara?? 
Mestilah ada..... hehehe... Lagi menarik dari kau la ENCIK HANIF!!!

BUKAN GAMBARAN SEBENAR...