Wednesday, March 14, 2012

TERIMA KASIH KAKAK!!

Seronok rupanya ade kakak nie...

hehehe...
dah bertahun, 20 tahun hidup di muka bumi nie tanpa kehadiran seorang kakak, akhirnya aku dapat seorang kakak yang penyayang...


seronoknya...

masa dalam kekalutan, ade orang yang menenangkan.. masa sedih, ade yang menjadi peneman, masa sibuk, ade yang memahami....tika aku lalai, leka dan alpa, dia membawaku ke jalan yang lurus.

seorang kakak, lebih bermakna dari seorang teman istemewa. lebih hebat dari seorang kekasih, lebih indah dan bermakna dari mendapat bonus selama sebulan....



apa beza teman istimewa dan kekasih?? fikir sendiri la beb... hahaha...

kakak.. terima kasih. dan kepada semua kakak yang sudi dipanggil kakak oleh saya... sangat-sangat hati saya suka anda menjadi kakak saya... nak kakak ipar lambat lagi kot, jadi saya carilah kakak angkat je dulu la sekarang..

pesanan kepada abang saya yang mungkin tak akan baca post ne: cpat2 la cari calon.. tak sabar nak ada anak sedara nie...  jangan sampai akak langkah bendoi... hahhahaaa....




dah makin melalut dah nie...  apa2pon kepada  anda yang bergelar adik dan punya kakak dan abang, bersyukurlah kerana anda punya pembimbing dalam apa yang anda mahukan.