Monday, November 12, 2012

marah MALAS sakit hati TIDO

TIDO...
jalan penyelesaian yang aku dapati berkesan sejak dulu lagi....
yelah, bila dah penat pikir macam-macam, serabut otak lagi, aku pikir lagi bagus kita tidur sahaja....

sakit hati...
AKU SAKIT HATI BILA DAPAT TAW YANG AKU NI RUPA-RUPANYA TAK DISENANGI SEBAB BENDA YANG AKU TAK BUAT. LAIN LA KALAU AKU YANG BUAT BENDA DAJAL TERSEBUT.

ALLAH TURUNKAN UJIAN KAT AKU..... ALLAH SAYANGKAN AKU.... TAPI AKU NIE TAK MAMPU NAK TANGGUNG SEMUA TU.

KISAH AKU

   dalam organisasi aku sekarang ni aku adalah seorang yang kuat bodek, dan tak boleh dipercayai.
setiap organisasi normal akan mempunyai masalah dan konflik. dan bila kita terima bebanan dari side kiri, kanan, depan, belakang, atas, dan bawah, mesti lah korang akan jadi separuh gila. betul tak?
aku akan rasa puas hati kalau ceritakan keseluruhan perkara yang berlaku. tapi kalau aku post kat sini, nanti aku rasa bersalah sebab ceritakan masalah organisasi yang aku duduki sekarang nie...
tapi da kau kisah? sebab mereka yang terlibat tak tahu pon kewujudan blog nie..
haha.... biar korang.

kepada aku, kawan2 dan lawan2 semua, kalau orang tu berjaya dalam organisasi, disayangi, jangan anggap orang tu kuat bodek. tapi anggapla orang tu memang success dalam kerja dan sosialnya.

akhir sekali, HAPPY DEEPAVALI

aku tulis nie time aku dah cool down. alau mase tu aku sakit hati n marah lagi, tah papa la yang aku taip kat sisi haa.... :P