Thursday, November 1, 2012

TAK BEKERJA. TAK ADA KERJA

Dugaan... Dugaan.... Dugaan... Cobaan.... Cobaan... Cobaan....

Nasib badan la labu.... padan muka hang. Nak jadi orang yang lembut hati, last-last hang yang merana.

Huhu... Padan muka sekali lagi..

Bangkit la Fatin Zaini.. tak teruk sangat pon dugaan ni. setakat kena maki je, bukan ada hal....
Bak kata Joyah jutawan, Apa ada hal? HEHE... :D

Sebenarnya, aku terkecil hati ke, termarah ke, bukan lama pon. Cuma selalunya aku malu.. Tak tau la apa yang nak dimaukan itu.. Mungkinkah kerana aku yang bersalah? Hehe, dok buat ayat drama lak kat sini....

Semester nie, dugaan paling banyak adalah perihal wang. Wang disana sini kekurangan. Dengan gaji UUM yang kedekut... Adui,... Memang kalau Praktikal kat sini pon azab kot nak dapat elaun. Susah payah aku berkhidmat, dahla dapat RM 300 je, tu pon kedekut gila nak bagi.. Pada siapa haru ku mengadu nie? dah la pokai habis dah nie....

Nasib melukut di tepian gantang, ada tiada tak siapa yang ambik peduli. Bila nak pakai mula la cari kita... Tapi tak pa lah. At least dapat sikit pengalaman dan gambaran macam mana nak kerja. Dengan perangai orang yang lain-lain nie... Dapat aku test diri aku sendiri jugak..

Kepada si DIA tu... Awak, SAya mintak maap.

Bukan sengaja...
Bukan saja-saja..
Buka saja meng-sengajakan.....

Bukan salah awak pon.
Saya yang salah. bagiharapan padahal saya memang tak mahu ada kaitan dengan awak. Harap awak tak simpan dalam hati lama-lama. Mungkin saya nak puaskan hati sendiri selepas dah lama hati saya sakit, sebab orang lain. api BUKAn awak. Tapi tak pe.. Awak patut bangga sebab awak orang pertama yang jadi mangsa saya...

macam mana la SI DIA tu eh? Harap-harap DIA sihat je la... Dah lama jugak tak contact, gaduh2 nie... paling serabut bila dia maraah2.. Memang habs-habisan la kema maki kalau DIA marah. 

Tapi semua tu benda dah lepas. So, aku pon patut je lepaskan..

Aku lepaskan....