Sunday, January 23, 2011

Cabaran Sem II 2011 di UUM

Cabaran Sem II di UUM, aku rasakan sem nie aku banayk main... *baru minggu kedua la che Fatin!!* Apa pon, aku tetap rasa aku banyak amin since aku banyak buang masa, and aku macam sedikit tidak bermotivasi. Mengapakah?? Kejutan budaya melandakah?? Ataupon ada punca yang lain yang aku tidak ketahui punca dan hujung pangkalnya.

     Sem nie jadi lebih mencabar bila laptop kesayangan aku LINGKOP.... Lingkop in meaning tak boleh digunapakai secara total dan Pendrive yang menjadi sambungan nyawa kepada Laptop tersebut tiada di tangan. aku terpaksa bergantung harap kepada sistem internet dan menyimpan semua kerja kursus dan segala jenis homework kat dalam draft e-mail aku. sangat sinple, but still sangat membebalkan bila aku terlupa nak save draft yang aku buat tu...
      Tahu la kalau masuk lab, sama je ngan CC, segala fail akan dipadam bila sistem direstartedkan. Maka, segala penat lelah dan idea tahap genius pon akan terlenyap dengan sekali klik... As simple as that..
      Azam aku, tak mau bagi orang pinjam duet, and akan menjadi sekedekut yang aku mampu, even dengan Pekndak Kafeteria tu. Kalau dapat tempat yang boleh bagi harga lagi murah, tempat tu la yang akan menjadi mangsa kunjngan terhormat aku.. *Kalah azam tahun baru dah nie...*
     Kepada sesiapa yang rasa dia ada hutang dengan aku tu, semoga Allah bukakan pintu hatinya untuk menjelsakan dengan kadar yag paling segera dan terdekat. 
      Blog merupakan salah satu punca pendapatan masa kini. Dengan kreativiti masing-masing, diharap agar ramai rakyat Malaysia akan mendapat faedah daripada kemajuan masa kini ini.Amin...
  P/s; banyak lagi cara sebenarnya, cuma malas @ tak pandai nak cari @ qosek...