Tuesday, January 18, 2011

TAK BOLEH BUKAK PON....

Semalam masa tengah lepak-lepak kat depan komputer, tergerak hati nak buka blog and post benda baru... Tapi tak dapat nak bukak pulak... Takkan UUM bolck blog kot.. Kalau FB tu, logik jugak...
Hari nie dah lupa apa yang nak ditulis semlam tu, tapi yang pasti, online dekat BKBM pon best gak..
Cuma FB pulak yang tak boleh sign in.. Tak tau apa masalahnya...

kelas E-Comm II semalam best.. Lect. suruh buat jurnal tiap-tiap hari.. Ala-ala diari gitu.. sehari dalam 16 patah perkataan je.. bayangkan la, nak tulis apa kat dalam tu...
Bia la, janji aku buat dan belajar untuk tulis apa yang penting sahaja... Huhuhu...

Ada sorang member nie cakap ngangkung best.. Boleh terus tengok dari youtube lagi tu.. Pergh!! Patut la industri filem negara, artis tanah air tak dapat nak jadi millionair, kalau ada pon, sekerat je, tak ramai... Banyak sangat kebocoran, ketirisan dan juga pecah muka amanah... Sebagai seorang remaja, rakyat malaysia yang gemarkan buang masa dan mendengar lagu-lagu barat... filem keluaran Malaysia, aku sangat tidak menyokong rempit cetak rompak waima aku sendiri pon suka menciplak karya agung orang lain dari internet.. maafkan saya.. huhu... nie sebab sangat tak membantu ekonomi negara...

Aku nak berterima kasih kepada KARTUNIS UBI sebab melalui weblognya, aku mendapat idea untuk memporak perandakan blog aku sendiri.. menjadikan blog aku sedikit lain dari yang biasanya.. Terima kasih Kartunis ubi... lain hari saya akan mentiru anda lagi...

Antara karya Kartunis ini yang menarik adalah seperti Aku, Dia dan Volkswagen.
sila layari....
http://www.ubikarikatur.com/


Da.. dah nak blah, ade kelas.. jumpa lagi...