Monday, May 2, 2011

menulis @ menaip???

Dah lama aku tak menulis belog nie.....
Eh,menulis ke menaip???? nie satu kes bengong yang jarang-jarang dijumpai dimana pon aku berada...eceh.... buat ayat poolak....x boleh belahhhh....
  OK lah,nak pendekkan cerita,banyak jugakhal yang menghalang akudaripada meneruskan minat dalam menaip merapu je yang lebih!!! blog nie...
  nkkene list kat sini ke? xpayah la....Hanya yang tahu je yang akan tahu!! hahahaha...
  Tapi kan.. hidupana sepanjang beberapa minggu nie sangat misery... kadang-kadang terpikir macam nak lari jauh je.. pergi la mane2 pn tempat yang tak ade masalah.. tapi mane ade tempat yang macam tu kan??? sedangkan dalam cite dongeng pon ade mase-mase yang tertentu bencana melanda hidup hero and heroinnya....
  Tapi yang membengkekkan hati,limpa, paru-paru serta usus adalah, time aku merana nie la, sokongan moraldaripada orang yang aku sangat harapkan tu x dapat....
  Pastu, mase aku tengah sedih tu la dia nak buat aku sakit hati... time tu la dia x bagi aku call n sms dia...
pastu,mase aku dah okay cket...dah kuat balek, dia datang kat aku,bawakmasalahpulak...BAPAK DIA!!!!.....
ingat aku nie penyelesai masalah dia kot... manusia macam nie patut dilempang dan ditempelengkan aje...cakap je lebeyyhh.. nak buat tak brann plak....

sejak dua menjak nie kan...aku suka sangat denga lagu jangan pernah berubah daripada group ST12... sedap giler kot....
jom hayati....
bukan nama orang ye..harap maklum..

biarkan waktu teruslah berputar
ku cintai kamu penuh rasa sabar
meski sakit hati ini kau tinggalkan
ku ikhlas tuk bertahan
cintaku padamu begitu besar
namun kau tak pernah bisa merasakan
malah kini kau ucapkan selamat tinggal
membuat keresahan
* meninggalkanku tanpa perasaan
hingga ku jatuhkan air mata
kekecewaanku sungguh tak berarah
biarkan ku harus bertahan
reff:
jangan pernah kau coba untuk berubah
tak relakan yang indah hilanglah sudah
jangan pernah kau coba untuk berubah
tak relakan yang indah hilanglah sudah
repeat *
repeat reff
jangan pernah kau coba untuk berubah
ku relakan yang indah dalam hatinya


today's word: benci tapi sayang..... luv it more than everything. but love myself more than him!!