Monday, May 14, 2012

Lu Kasi Gua Mati Dulu La Baru Gua Diam!!!

LU KASI GUA MATI DULU BARU GUA DIAM!!!
macam best je kan??? brutal beb!! best pon best. tapi, sir tap hatemanak!!!!!! heheheheee...
bahasa yang rosak macam nie, adakah ia melambangkan remaja dan bangsa malaysia kita yang makin rosak?? apakah??
  

pada pendapat aku, kita tak salah untuk gunakan bahasa-bahasa kesat kasar macam nie, tapi, jangan diamalkan selalu dan diharap tidak dijadikan sebagai satu benda yang lazim...
nasihat aku kepada gadis-gadis ayu kat luar sana tuh, jangan gunakan bahasa-bahasa kasar, rock, waima gangster ini diamanapun anda berada, terutamanya didalam tandas awam dan juga di dalam shopping complex sebab dibimbangi anda akan menjadi andartu.... WOI FATIN!!! DIAMLA.. MEREPEK JE KERJA KAU!!!!

Ok.. sebenarnya aku bukan nak nasihat byk2 sangat pasal bahasa nie, sebab aku pon selalu je guna bahasa-bahsa nie mase bercakap ngan kawan-kawan aku... ayat biasa aku time seseorang mendidihkan darah muda aku adalah seperti berikut:
"woi, lu pehal?? tak puas hati dengan gua mai sini la kite ganyang!!!" itau adalah penipuan semata-mata!!! harap maaf...
"lu pe hal? tak puas hati sama gua, mari sini la!!!!" ye ke? macam penipuan jugak je..... lantak la, tapi lebih kurang je la...
ko pe hal?? tak puas hati cakap!!! itulah ayat standard kebanyan manusia kan?? aku tak nak nasihatkan orang kat sini, sebab aku pon selalu je mereng jugak dalam membahasakan bahasa nie....

**********
tajuk sebenar kita pada entry kali ni adalah  TUMOR....
tumor nie ada banyak jenis.. ade yang liar dan jinak...fakta ke auta?? 
sebab ape nak tlis pasal tumor??? hari nie, pada tanggal 19 h.b. insan kesayanagn saye.. (selapas mak dan ayah... mendapat ranking yang ke-3...) bakal menjalani pembedahan tumor telinga.... dia tukan, mase aku tanya betol awal2 dulu taknak cite btol2... mane la aku tahu dia nak bedah ape... mati2 aku pecaye yang die nak beadha otak dia.... hahhhaahhaaa..
bile pikir2 balek, macam tak logik je an... tapi, xpe la.. aku doakan dia akan sihat lepas nie....

tapi, yang buat aku tak puas hati, dia tahu dia sakit, pastu dia selalu plak nak sakitkan ahti aku nie ha.... aku plak bile pikir yang dia tu tak berapa nak sihat, terus la aku macam mengalah.,... tapi, dalam hati tuhan je yang tahu.... membuak-buak, mendidih-didih hati aku nie ha...

nanti la, aku jumpe dia nanti, siap la ko.... lu mau gua ikut cakap lu? try la!!! hahahaha...

seganas2 perkataan, tapi hati perempuan tak seganas perkataan tersebut...