Saturday, May 26, 2012

sedih.. kagum, seterusnya tersenyum!!

cerita bermula apabila kau duduk sorang2 dalam bilik nie... tadi aku kuar jap~~ terkenang kisah silam.. zaman-zaman bahagia monyet tu.... dulu bahagia laa.. sekarang, masing2 dah boleh bawak haluan sendiri... xtaw la kalau aku sorang je yg teringat2 macam nie. dia ingat kat aku ke tidak x tahu la...

rasanya nie la paling lame kitorang tak calling.. rindu jugak. tapi buat dekk je.. dalam keterpaksaan lama-lama terkilan nie hilang macam tu je jugak kan...

macam betul je... lantaklah korang nak kata ape, hati aku kan...

sedih tu memang sedih, sape tak sedih... tipula korang cakap tak sedih LANGSUNG bila dah lama mengharap, tiba-tiba tanpa ade apa-apa kes yang korang cetuskan atau dia cetuskan, berita buruk yang korang dengar... bukan kematian. kalau mati takpe, dah tahu mati. ini tak, hidup dan terus menyakitkan hati... memang rasa kalau dapat tampar, aku tampar laju-laju...

dah2.. emosi je lebih.. tadi sedih kan.. haa. aku on PC, nak buat assignment, pastu, aku bukak FB, tgok berita terkini...

x komen pape, x like ape2 sebab taknak orang tahu aku on9.. hehe... tapi ape yang peting aku dah setelkan kat FB.. send mesej kepada sesiapa yang cari aku dan terus bersedih.. xde mood gile.. rase macam nak marah semua orang. macam nak hempas semua barang.. macam nak cederakan diri sendiri pon ade gak.. tapi fikiran masih waras... kite rilex dulu.. buat ape sedih untuk orang yang tak ingat kite pn... buat ape kan...

terus aku bukak blog catatan abang joni.. best sangat.. kagum aku dengan blog dia..

macam sangat simple, tapi boleh buat aku senyum dan terus terlupa dan leka sebentar dengan msalah...

pasni hope aku dapat fokus lak nak sambung buat keje nie... walaupun dah ngantok dan keseorangan, tapi aku nak sangat habiskan ape yang tak habis...