Monday, May 14, 2012

Tak ada tajuk!!!

dah lama tak menjengah blog sendiri... sebok sangat gamaknya...

sebok? boleh tahan la...
dalam minggu lepas, banyak yang aku buat.. seroNok sangat duduk kat UUM tercinta nie masa semua orang balik kampung masing-masing. rasa macam dah berkerjaya pon ada...

dunia kerja nie lebih kurang macam masa buat assignment la. bezanya, x payah masok dewan kuliah, praktikal ja 24 jam...

seronok buat kerja nie.. tapi dalam masa yang sama, pecah kepala jugak le...

ade saimen baru menanti. buat blog untuk pasarkan barangan. ha... mencabar tu... nak kna exposekan kepada ramai2 orang nie bukan mudah. nak buat berita-cerita sedap2 bagi orang ramai tertarik.. bukan senang...

masa cuti nie jugak aku dah belajar macam mana nak buat animasi..

bukan nak bangga dengan diri sendiri. tapi berkat aku x putus asa, aku mahu belajar tanpa diajar, buat kerja yang pada orang lain susah, jadi senang pada aku...


nak hasilkan karya macam nie ambil masa satu hari suntuk, lama.... tapi berbaloi.... kepada kawan-kawan yang lain, xpe, fatin faham la.. mase tu kan kite cuti... nak kumpul same2 buat idea kan susah... setakat yang macam nie, fatin boleh handle lagi.  jgn risaw, fatin belum naik gila lagi buat benda-benda macam nie. fatin sukeee.... sebab tu x kisah. hehe..tapi yang nie version yang tak complete.. sorry, x boleh upload yang real punya... sebab hak cipta full version adalah bersama kwan2.

ahad, hari yang paling malas dalam semester nie... terbawak-bawak sampai hari isnin.. kenapa?? aku ponteng! wakaka... 

sabtu dah la x masok kelas ko-k. ahad n isnin plak ponteng kelas.. menangis mak bapak kalau tahu... 

ahad, jumpa tum mahathir, isteri ,anak dan ramai tokoh2 lain.. seronk!!!