Monday, May 14, 2012

i need it!!

nak meluahkan tapi tak tahu pada siapa.
nak pendamkankan, makan diri.
nak ceritakan, aku bukan pencerita terhebat di alam nie..

harus bagaimana lagi, dan terus begini,
biarkan ku berbicara agar pulih semua....

aku sedar aku ni makin lama makin teruk,
prestasi dah tak  dapat nak dipaetahankan lagi.
mungkin nampak gagah dan kuat dalam diri, tetapi, aku sedar kelemahan diri....

tak mahu mengaku salah, susah terima kelemahan diri, tak mahu dilihat lemah dan mahu menjadi serba tahu..
tapi apa usaha aku?
belum cukup untk menandingi para penjawat DEKAN..

masalah yang timbul, kerana slah aku.. bukan niat aku untuk terjebak. matlamat asalku adalah untuk melihat rakan-rakanku senang. tak mahu mereka bertelagah. tetapi tanpa sedar, aku menjadi punca perbalaha mereka.

haruskah aku menarik diri dari semua ini??

haruskah aku menjadi ghaib??

aku rasa aku dah tak berdaya lagi..

aku lemah...

sekarang ni rasa macam nak pergi jauh dari semua.
nak bawa diri.. jauh dari sini....
nak tinggalkan semua masalah dan pergi jauh...


TAPI...


masalah tak akan selesai kalau aku melarikan diri...
perlu fikirkan ibu dan ayah lagi..
rakan-rakan sejawatan yang sama-sama berusaha untuk menjadikan organisasi kami unggul...
masa depan...
dan orang-orang yang tersayang....




...RNDUNYA MASA LALU...

blog adalah tempat aku meluahkan perasaan...
tapi kenapa hati nie masih sakit lagi???
SAKITNYA HATI NIE...