Saturday, December 31, 2011

hari yang gilo....

hari yang gila... menjadi tajuk aku hari nie.. kenapa??

mula-mula sekali, aku gagal kawal perasaan aku....
kedua, aku keluar dewan peperiksaan satu jam lebih awal.
ketiga, aku bukak fb expakwe aku, dan tengok gambar dia....
keempat, aku baca blog dimana orang gila buat seks semasa perlawanan bola dijalankan,
kelima, aku baca kisah perempuan kawen nganh anjing,
keenam, aku baca berita manusia kawen tanpa baju...

hah... macam-macam... emosi pon dah tingtong, nak kecewa, sedih, marah, bengang semua ada la.....

zaman sekarang nie dah tunggang terbalik. takot aku tengok. yang berzina dengan cara berzina yang kreatif <nauzubillah... mintak dijauhkan....> yang bertudung dengan cara bertudung yang semakin melampau fensyennya..

bukan nak kata aku nie baik sangat, aku pon penah wat kerja jahat.. apa kerja jahat tu? biarlah rahsia.... tapi sekurang-kurangnya dengan ilmu yang ada nie, aku pertahankan jugak apa yan patut. pengalaman yang buruk tu, kita elakkan. nilai balik apa yang baik dan buruk.
tak lupa jugak, nasihat orang tua jangan kita abaikan.....

sedihnya bila kita lihat dunia semakin pincang.... Allah, selamatkanlah hambamu ini daripada kerakusan nafsu dan dugaan dunia, kau bantulah aku untuk menetapkan imanku. amin...



HARI NIE AKU DAH MULA EXAM... WISH ME ALL OF LUCK YA....