Tuesday, December 20, 2011

kenapa LAH!!!!!!

nak menyesal pon tak gune...
semua dah kat depan mata..

gambar boleh menipu, tapi, sejauh mana penipuan tu, aku tak tahu....

kenapa lah aku bengong sangat g tengok tu kenapa??? kan dah sakit hati. baru ja nak baikkan hati yang tak aman nie.... aduh dah jadi macam nie...
nak maki2 pon, aku yang salah... mak mengamok2 pon nanti aku yang tak dapat apa2 pon.... adoiiii..

xpa, hati aku dah tak sakit macam dulu dah.
aku dah boleh teima sikit2....
aku doakan yang baik2 je untuk semua orang. aku maafkan...
aku jugak nak orang lain lembut hati maafkan aku jugak....

aku nie x la baik sangat kan, tapi aku pon x a jahat macam setan pon....

aku nie manusia biasa.... kadang2 ala, leka.

pengajaran dan pelajaran dah dapat... terpulang nak pakai da amek yang mana satu untuk dibawak dalam hidup ie....