Saturday, December 10, 2011

KANTOI!!!

HAHAHA... punyalah sure orang tak baca blog aku, sekali terkantoi plak... hahaha... malu ja...


malunye.... kak zati, hehehe... terasa lagi ke ngan fatin?? fatin mintak maaf ye...
nak cakap depan2 malu...
hahaha...

kepada bestie aku, mesti dia tak tahu yang aku anggap dia bestie aku...
tapi x pe.. baik dia tak tau. sebab kalaudia taw..
aku malas nak terangkan n bagitau kenapa..

MACAM NAK CONFESS ngan lelaki pujaan malaya je...
aku bukan xnak cakap kalau tak puas hati.
tapi aku tak suka cakap kalau benda tu aku yang salah...
aku tahu aku salah.
jadi aku akan betolkan..

aku adalah aku...
orang tak boleh ubah aku..

cuma ada seorang je yang pernah ubah aku...

dan itu orang lain tak perlu tahu siapa...

sebab?

orang tu dah tak special lagi..
aku mengharap, tapi kalau aku je yang menunggu, tak guna jgak, kan??



xpe... ajal, jodoh, rezeki semua tu ketentuan Allah...
aku sebagai hambanya kena redha ja... 

tak puas lagi nie.. tapi xpa la... nak balek bilik wat saimen plak...

kepada rakan-rakanku yang budiman dan baik hati, andai diri ini terlalu kasar dengan mu, ampunkan aku,
sifatku memang begini..
tatkala aku terleka dengan emosiku, harap dapat menegurku dengan berhemah.
sesungguhnya kau juga wanita yang leamah dan lembut hatinya.... walau pada hakikatnya aku tak kesah dan cool saja, tetapi ketahuilah hatiku ini sering terluka....
namun dengan pemikiran yang waras, aku akan cuba mengubati hatiku yang luka da menerima segala-galanya dengan terbuka....


terima kasih kerana kalian hadir dalam hidupku ini...

aku sayang kamu semua.....