Sunday, January 8, 2012

hari ke-8

7 Januari a.k.a semalam merupakan hari yang agak ditunggu-tungu jugak. sebab apa? dalam mastika ada ceritakan bahawa satu kejadian (kiamat kecil la agaknya) akan berlaku... so, aku pon tunggu hari tersebut. alhamdulillah.. tak ada perkara yang menakutkan dan besar berlaku... syukur sebab Allah masih bagi kesempatan untuk aku beribadah..
keimanan itu bukan senag untuk diperoleh... terutama kepada seorang yang sangat biasa macam aku nie...
persekitaran hidup aku nie memanglah boleh dkatakan ada ilmu.. tapi kadang-kdang ilmu tu aku dah ingat dan tidak je....

sebab apa? aku tahu, tapi aku tak amalkan.ilmu nie bila kita tak amalkan, kita akan lupa cepat...
dah tu aku pulak jenis yang salin ape yang guru ajar, tapi lepas tu letak merata-rata tempat dan terus terhilangkan...
stresss betul dengan diri aku sendiri...


tapi okay lah sebab alhamdulillah... aku masih ada ingatan sikit-sikit dan kebanyakan yang aku tak ingat tu sebab aku memang malas nak ingat.. hahaha.. gile an???


atk pe tak pe... aku faham ape yang aku ingat... eh, ke aku ingat ape yang aku faham?? ape ape je la kan??? hahaha..