Sunday, January 1, 2012

tudung DEMENTOR...

Hai... Nak tahu tak tudung denentor tu mcam mana? kepada peminat cerita Harry Potter mesti tahu Dementor tu ape kan? 
 tengok, betapa terseksanya Harry Potter bila berdepan dengan dementor... sebenarnya Entry nie tak ada kene mengena pon dengan Harry Potter. Cuma aku perasan bahawa trend Tudung DEMENTOR sudah semakin lenyap dan aku gembira dengan kelenyapan trend tersebut... hahaha...
sebab apa? aku rimas tengok orang pakai tudung macam tu. yang kemas tu tak apa lah. tapi kalau yang dah macam Dementor tu, aku pon panas tengok...

nie ha model tudung Dementor... 

kalau pakai tudung Dementor dan menutup aurat tak apa, nie tak, tunjuk leher... adoi.. baik tak payah pakai tudung je...

nie kira kemas dan comel la...


yang nie dah macam hape dah... memang la make up artists yang pakaikan tapi tak boleh ke cakap ' saya nak tudung, bukan kain....'

bukan nak condemn artis atau sape-sape... cuma tak seronok la bila kaum hawa yang seagama nie sendiri buat benda yang jelas dimata tak betol. diorang ni tahu agama, tapi buat-buat tak tahu dan selagi tak ada yang tegur, maka diorang rasa selamat nak buat macam tu.

aku nie tak la baik mana pon, aku cuba perbaiki kelemahan. aku hargai orang kalau bagi nasihat. cuma mungkin kadang-kadang akan membantah sebab malu dengan apa yang aku dah buat. apa-apa pun, terima kasih kepada mereka yang sudi menasihati aku. 
 



2012, AKAN AKU CIPTAKAN KENANGAN TERHEBAT DALAM SEJARAH HIDUPKU...
P/S: TAHUN NIE BELAJAR UNTUK TIDAK BOROS YE....