Sunday, January 1, 2012

hello 2012!!!

aku psti dan yakin bahawasanya ramai blogger di seluruh muka bumi ini telah men'entry'kan perihal sambutan tahun baru 2012 nie sejak jam 00:00 semalam lagi. aku je yang terlewat 16 jam dan 40 minit daripada orang lain... hahaha... ketinggalan zaman? tak lah!! mane ade! suka hati korang je....



Selamat tinggal tahun 2011.. harapan aku janganlah mimpi-mimpi buruk sepanjang tahu 2011 menghantui aku lagi sebab aku nak mulakan hidup baru dengan segal-galanya yang baru.....


bukan nak cuba jadi orang lain, tapi nk memperbaiki diri sendiri, supaya ada lebih ramai kawan dan tak kebosanan ke mana sahaja aku pergi... :p
Nik Fati, Ikah, Syaff, Kak Z, Fikin, Ika, Cikg Aishah, Syafa, Mira, Aida dan tidak ketinggalan jalal.. mereka nie semua kawan yang baik... ramai lagi kawan aku, tap kalau nak senarai kat sini semua, makan masa lima tahun, jadi, biarlah apa yang ada nie tersemat  disini dan hati, yang selebihnya tu, aku letak baik-baik kat dalam otak and hati aku...
2012..... semoga tahun ini lebih banyak cabaran untuk aku... segala aktiviti menarik aku nak cuba dan aku nak cuba jadi seorang yang 'iron'. hahahaha.... kalau boleh, tapi perempuan tetap perempuan kan.... mustahil la nak 'ron' sangat.... aku buat yang sedaya mampu la... tak payah nak pulon teruk sangat sampai yang dikendong berciciran, yang dikejar tak dapat.

LAGI SATU AIM TAHUN BARU.... NAK BUAT ENTRY KAT SINI AT LEAST 200 ENTRY.... AKAN CARI BAHAN YAG BAGOS DAN TAK NAK MERAPU BANYAK SANGAT KAT SINI....
sekian saja untuk hari nie.. da....