Tuesday, January 10, 2012

Hatiku milikmu...


ini adalah olahan aku mengikut lagu HATIKU MILIKMU- NERA AF9.

Disisimu TUHAN ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
  KERANA AKU TAKU AKU TAK LAYAK UNTUK CINTA DAN KASIHMU

Nafasku terhenti bila melihat dirimu TUHAN
Terasa pantas degupan jantungku, PEMBERIANMU INI
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu TUHAN DAN RASULKU MUHAMMAD

Kan ku abadikan dikau KEKASIH
Sewaktu kenangan yang manis DAN PAHIT
NAMUN KAU BUKAN CINTA YANG KEKAL
Yang tak mungkin aku lupa, DAN BELAJAR
UNTUK MELUPAKAN
MUNGKIN Untuk selamanya

Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
PERLU UNTUK AKU LUPAKAN KENANGAN SUPAYA TAK HIDUP DALAM ANGAN LAGI...
 
Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta SESALANKU 
mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku TUHANKU