Tuesday, January 10, 2012

LAGU!!!

yezza!!! dah dapat satu idea untuk debentangkan...

lagu!!! 
lagu adalah satu kegemaran aku. masa nak belajar, aku dengar lagu, mnasa nak makan kalau boleh nak dengar lagu, masa nak mandi on mandi dengan lagu... masa membuang??? takkan nak cerita kot... faham-faham la kan....

dari nasyid membawa ke lagu balada, rock, blues, hip hop, semua aku layan.


ada satu ketika tu, lagu mandarin yang aku tak paham sepatah pun aku layan gak... bukan apa, melodi yang merdu disadur dengan alunan suara yang mendayu-dayu tu membuatkan hati aku yang brutal nie lembut je....
lagu nie aku tujukan kat mak aku... mak, you are the best!! shi shang you mama hao

lagu melayu pulak, lagu-lagu lama yang terbaik bagi aku.. lagu-lagu baru nie, ada yang berisi, ada yang tak. tapi kadang-kadang tu, faktor penyani menyebabkan akunkuraqng suka dengan lagu tu... tak bagus nie untuk perkembangan industri muzik.. favourite songs aku untuk lagu melayu adalah dari koleksi lagu kumpulan EXIST... terbaik lah... jap2.. SPOON, UKAYS, IKLIM pun okay gak kan?? ermmm semua je la... HAHAHAHA.... gila tamak..